17 Ιουν 2018

Νότια Μακεδόνισσα καλεί Αλέξη...

Έλα Αλέξη, πού είσαι; Ξέρεις πόση ώρα σε ψάχνω; Μέχρι πριν τρεις ώρες νόμιζα πως ήμουν μόνο μια Ελληνίδα, ούτε καν Πόντια Ελληνίδα, διότι παρά το γεγονός ότι την προγιαγιά και τον προπάππου μου τους έδιωξαν με τη γενοκτονία των Ποντίων πριν από εκατό χρόνια στον Πόντο, το μόνο δικαίωμα που μου αποδόθηκε ποτέ ήταν αυτό της Μνήμης. Ασχέτως που το είχα ήδη!

Σήμερα όμως Αλέξη, τί γίνεται, πες μου! Αδυνατώ να καταλάβω, με κάνεις νότια Μακεδόνισσα, τη Βουλγάρα ανατολική Μακεδόνισσα και την Αλβανίδα δυτική Μακεδόνισσα; Και αύριο;

Αύριο τί να περιμένω εάν δεν καλυφτείς με τα του Σκοπιανού κι αυξηθούν οι επιθυμίες; Τον έφιππο Κρήτα βόρειο Λιβανέζο ή Αιγύπτιο ή ...δυτικό Τουρκοκύπριο; Πες μου Αλέξη, αποδεικνύεται προφητικό το "Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα"; Και εάν ναι, πόσους χωράει ο Παρθενώνας και πόσο θα κοστίσει μία θέση; Εάν τη θέλω ακόμη...

Ο άλλοτε προδότης και τότε Υπ. Εξωτερικών, Αντώνης, έγινε Πρωθυπουργός είκοσι χρόνια μετά. Εσύ Αλέξη, που είσαι ήδη, τί θα γίνεις το 2039 (όταν μεγαλώσεις!);